Chcete vidět, jak vznikalo nové logo Polagraphu? Přečtěte si, jak jsme na něm pracovali a co tomu předcházelo.
Nové logo jsme měli v plánu už od loňského jara, kdy jsme začali přemýšlet, jak by zhruba mohlo vypadat, co by mělo znázorňovat a jakým směrem se Polagraph vlastně ubírá. Uvědomili jsme si, že hledáme logo, které by bylo jednoduché, ale zároveň hravé, chytré a jasně rozpoznatelné na první pohled. Bavila nás myšlenka, že bude logo zároveň piktogramem, ve kterém můžete smysl chvilku hledat a nevidíte ho na první pohled – nechtěli jsme zkrátka jenom foťáček s nápisem Polagraph, ale něco trochu odlišného.
Jak ale jistě chápete, s takhle nicneříkajícím zadáním se grafikům pracuje těžko, že jo! Sice jsme vlastně moc nevěděli, jak má nové logo vypadat, ale o tom, kdo by měl být jeho autorem, jsme měli jasno. Grafiky Honzu Klosse a Matěje Činčeru dobře známe (jsou to ostatně “Žižkováci” jako my), stejně jako známe jejich práci, která nás právě svojí hravostí vždycky bavila. A tak jsme se vrhli na spolupráci.
Návrhů nám kluci vytvořili víc než dost – od jednoduchých fontů až po složitější piktogramy, ale jeden nás praštil do očí okamžitě. A bylo to právě “oko”. Bylo provokativní, hravé, jednoduché a úplně jiné, než jsme kdy čekali.
Zalíbilo se nám, jak se dá skvěle aplikovat na tašky, na trika a další grafiku. A i když nám připadalo tak provokativní, že jsme chvilku sbírali odvahu, nakonec jsme si řekli jasné JO!
Logo je pro nás velká změna, ale zvykli jsme si na něj okamžitě. A jsme nadšení! Je přesně takové, jak jsme chtěli – odkazuje na analogovou fotku, ale není to jenom obyčejný piktogram foťáčku. Musíte nad ním chvilku přemýšlet.
Doufáme, že se vám líbí stejně jako nám! 🙂
Michal a Tomáš, Polagraph